La ruta del Molí de Fòrnols

La Fundació Aurèlia Figueras i la casa rural El Molí de Fòrnols, en col·laboració amb el Grup d'Estudi de Llengües Amenaçades, us proposen la ruta del Molí de Fòrnols. Aquest joc té com a objectiu donar a conèixer la diversitat lingüística i està adreçat a tothom. Cada setmana proposarem una pregunta i, entre tots els que encertin la resposta, sortejarem una estada d'una nit per a dues persones a la casa rural El Molí de Fòrnols (Sorribes de la Vansa).

Dades personals

Nom:
Adreça Electrònica:
Població:
Desitjo rebre a la meva adreça electrònica
la pregunta de cada setmana
Accepto les bases del Concurs:

Bases del Concurs

1 - El joc és obert a tothom.
2 - Cada dilluns es proposarà una pregunta, que s'haurà de respondre abans del diumenge següent.
3 - El premi se sortejarà entre tots els encertants.
4 - El premi consistirà en una estada d’una nit per a dues persones a la casa rural El Molí de Fòrnols (Sorribes de la Vansa) sempre que es consumeixin almenys dos esmorzars (12€), dos menús dinar (34€) i dos menús sopar (24€)
5 - El premi no inclou cap àpat.
6 - El termini per optar al premi serà d'un mes a partir del dia que se’n faci pública la resolució.
7 - L'oferta no serà vàlida durant el mes d’agost.
8 - Caldrà fer la reserva prèviament i indicar que s'ha guanyat el premi.
9 - L'organització lliurarà un val que s'haurà de presentar al Molí de Fòrnols.
10 - Els guanyadors autoritzen la Fundació Aurèlia Figueras i la casa rural El Molí de Fòrnols a fer públic el seu nom en les webs respectives.
11 - El GELA és l'únic responsable de les preguntes i de la validesa de les respostes.
Llista de guanyadors