Col•laboració amb altres entitats

La Fundació Aurèlia Figueras col•laborarà amb altres entitats acadèmiques o cíviques que comparteixin alguns objectius fundacionals o que organitzin activitats que hi estiguin relacionades, com ara congressos, jornades, seminaris, etc., així com fires, festes, jocs, etc., destinats a donar a conèixer i promoure la diversitat lingüística.
Curs de tipologia de les llengües ameríndies, Universitat de Barcelona 2006
Universitat d’Estiu Ramon Llull, Igualada 2006
VI Curs de tipologia de les llengües ameríndies, Universitat de Barcelona 2007
Universitat d’Estiu Ramon Llull, Igualada 2007
Jornades GELA, 15 anys, Universitat de Barcelona 2007
Universitat d’Estiu Ramon Llull, Igualada 2008
Els seminaris del GELA, VIII Curs de Tipologia, Universitat de Barcelona 2008
Universitat d’Estiu Ramon Llull, Igualada 2009
Cicle de conferències Transferències: La manifestació dels processos extralingüístics en les llengües del món, Universitat de Barcelona 2009
Universitat d’Estiu Ramon Llull, Igualada 2010

Publicacions

La Fundació podrà finançar parcialment o totalment la publicació de treballs que suposin un vincle entre la llengua catalana i altres llengües i cultures subordinades. En aquest sentit es prioritzarà la publicació d’edicions bilingües en català i alguna llengua africana, traduccions al català d’obres escrites en llengües africanes i obres històriques, antropològiques, etc., d’autors catalans que hagin fet recerca sobre l’Àfrica. Cal recordar que aquests ajuts no seran sistemàtics ni hi haurà convocatòries obertes per atorgar-los sinó que es concediran directament a obres que responguin a criteris de qualitat i solvència.

Activitats a Masquefa

La Fundació té la voluntat d’esdevenir una entitat cultural vinculada a la Vila de Masquefa i per això es contempla la possibilitat de col•laborar en activitats relacionades amb les llengües que s’hi puguin desenvolupar.